Als professioneel stukadoor- en schildersbedrijf begeleiden wij u als klant van begin tot eind met onze ervaring. Dit levert de beste resultaten op. Wij geven advies, denken met u mee en delen onze vakkennis. Zo kunnen we samen met u de juiste keuzes maken op basis van uw exacte wensen.
Zeker, het organiseren en plannen van de inrichting van uw nieuwe woning kan de nodige stress opleveren. Wij van Deni Stukadoor helpen u graag gedurende het hele project om alles in goede banen te leiden. Zo komen we samen tot een prachtig eindresultaat.
Onze werkwijze in zes stappen:
Van eerste klantcontact tot oplevering van de werkzaamheden:
Stap 1: De oriënterende fase
U heeft een nieuwbouw of bestaande woning gekocht met de oplevering of sleuteloverdracht in de toekomst. Het is verstandig dat u zich nu al inleest over de mogelijkheden om de meest geschikte wand of plafondafwerking te kiezen. Als bedrijf plannen wij onze werkzaamheden 5 tot 6 weken van tevoren in. Het is daarom verstandig om niet tot het laatste moment te wachten met de keuze voor de afwerking van uw muren en plafonds. Het kan lastig zijn om heel korte termijn een stukadoor te vinden.
Op onze website is veel informatie te vinden over de verschillende soorten stucwerk en latex spuiten. De meest gestelde vragen hebben we op onze pagina veelgestelde vragen verzameld. Mocht u toch nog verdere informatie nodig hebben of heeft u een passend advies nodig, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Bent u benieuwd wat de kosten voor uw stucwerk bij benadering zullen zijn? Klik dan hieronder:
Bereken binnen enkele minuten uw prijs:
Stap 2: De vierkante meters bepalen
Om u van een juiste prijs te voorzien hebben wij het aantal vierkante meters (m2) van wanden en plafonds afzonderlijk nodig. Dit hoeft niet op de centimeter nauwkeurig te zijn, aangezien wij bij interesse graag een afspraak op locatie maken om alles in meten en de details te bespreken. De richtprijs is voor u van belang en voor ons is het van belang dat wij voor onze planning ongeveer weten waar wij aan toe zijn. Misschien heeft u zelf al het aantal m2 ingeschat en kunt u ons de vierkante meters al doorgeven om een indicatieve offerte te ontvangen.
Mocht u geen idee hebben hoe het aantal vierkante meters uit te rekenen dan kunt u onze pagina vierkante meters berekenen bekijken voor de nodig uitleg. U kunt ons de plattegronden met de exacte wensen doormailen zodat wij deze na kunnen calculeren om te kijken of de inschatting van het aantal m2 redelijk correct is berekend. Wij maken hiervan ook een inschatting aangezien de exacte m2 niet van een plattegrond te herleiden zijn. Op voorhand kunnen wij komen inmeten op locatie of de m2 nameten bij aanvang werkzaamheden. Het aantal m2 na meting wordt met de vaste meterprijs berekend en bepaalt het uiteindelijke factuur bedrag.
Stap 3: Het offerte traject
Nadat de m2 bekend zijn en er een keuze is gemaakt voor de gewenste afwerking kunt u bij ons een offerte aanvragen. Via ons offerte formulier kunt u de offerte aanvragen. U vult hier uw contactgegevens, de vierkante meters + de gewenste afwerking en de te verwachten startdatum. Na ontvangst wordt er telefonisch contact met u opgenomen om de offerte te bespreken, de totale doorlooptijd door te geven, eventueel een afspraak op locatie in te plannen en de gewenste startdatum te bespreken. Bij acceptatie van de offerte zetten wij deze om in een opdracht en zullen de benodigde ruimte in de agenda voor u reserveren.
Bereken binnen enkele minuten uw prijs:
Stap 4: De definitieve opleverdatum of sleuteloverdracht.
De opleverdatum van uw nieuwe woning geldt vaak alleen voor de nieuwbouw waar de opleverdatum vaak pas 2 tot 4 weken voor oplevering bekend wordt gemaakt vanuit de bouw. Voordat de oplevering plaatsvindt krijgt u een voorschouw (waar de woning op gebreken wordt gecontroleerd door de koper) welke vaak 2 weken voor de oplevering plaats zal vinden.
De brief over wanneer de voorschouw plaats zal vinden ontvangt u vaak 2 weken van tevoren. Dit betekend dat er op basis van de brief van de voorschouw een voorlopige veilige planning gemaakt kan worden op basis de prognose. Er kan dan een vast week nummer aangehouden worden in onze planning met de exacte start dag nog in overleg. Mocht de woning door omstandigheden toch later worden opgeleverd dan gepland dan zullen wij u zonder lange wachttijd opschuiven naar de gewenste datum zodat uw verdere planning minimale aanpassingen nodig heeft.
Bij bestaande bouw is er sprake van een vaste datum wanneer de sleuteloverdracht is. Dit maakt het plannen van de werkzaamheden een stuk makkelijker. Er kan veel eerder gepland worden bij dan bij een nieuwbouwwoning. Vaak wordt de bestaande woning nog bewoond door de huidige bewoner waarbij er een bezichtiging in overleg mogelijk kan zijn. Er kan dan op voorhand worden ingemeten zodat er een vaste prijs voor uitvoering bekend is.
Stap 5: De uitvoering:
Het is zover, op de afgesproken startdatum en tijdstip staan onze stukadoors voor deur. Op voorhand zijn de voorbereidingen door de klant getroffen zodat onze stukadoors direct aan de slag kunnen met de wanden en plafonds. Na de kennismaking loopt u een rondje door de woning met de stukadoors waarna er direct gestart kan worden met de werkzaamheden. De huissleutel kan aan de stukadoors worden gegeven zodat ze de dagen erop zelf erin kunnen. Let wel op dat wij graag als enige aannemer de sleutel in ons bezit hebben zodat wij 100% verantwoordelijk zijn voor wat er in de woning gebeurd.
Wanneer nodig kan er contact worden opgenomen met de klant of bij vragen kunt u ons contacten via de telefoon of email. Wanneer er nog ingemeten dient te worden bij aanvang zullen wij dit z.s.m. omzetten in een definitieve offerte. U zult nieuwsgierig zijn naar het werk en verwachten dan ook dat u zo nu en dan komt kijken naar het werk. Let wel op dat het werk pas beoordeeld kan worden als de stukadoors de werkzaamheden hebben afgerond.
Bereken binnen enkele minuten uw prijs:
Stap 6: Oplevering van de werkzaamheden:
Nadat de overeengekomen werkzaamheden voltooid zijn willen wij graag dat u naar de woning komt om samen een rondje door de woning te lopen om het eindresultaat te bekijken. Mochten er nog punten zijn voor verbetering dan zal dit op korte termijn door worden aangepakt. De factuur wordt na oplevering van de werkzaamheden via de email opgestuurd en de betalingstermijn is 2 weken. Wij waarderen het enorm als u een ervaring op google reviews voor ons wilt schrijven.
Stukadoors en schilders zijn altijd tussen half 8 en 8 uur op locatie om de stukadoor of schilder werkzaamheden te starten.
Op een werkdag zal een stukadoor gemiddeld 30m2 stuccen. Een schilder zit bijna op 60m2 per dag.
Wij proberen uiterlijk 3 weken voor aanvang de werkzaamheden in te plannen. Mocht u bijvoorbeeld een verlate oplevering hebben van uw woning of bedrijfsruimte dan zijn wij flexibel en zullen de planning in overleg voor u omgooien naar de gewenste startdatum.
Telefoonnummer
E-mailadres
Adres
1045 AL Amsterdam